Yhden sentin liike ryhtiin

posted in: ryhti | 0

Päätä särkee ja niskaa kiristää. Olo voi olla tuttu, mutta ei missään nimessä hyväksyttävissä. Mitä vaikutuksia koet, jos hengittäminen tuntuu vaikealta lihaskireyksien takia tai lavan alla on kipupiste. Miten liikkumisesi muuttuu, jos alaselkää jomottaa tai lonkaa särkee. Huomaat, että edellä … Continued

Miksi sinunkin kannattaa syödä aamupalaa?

posted in: ravinto | 0

Kuulutko niihin ihmisiin, joilla on aamuisin kiire, eikä aikaa aamiaiselle ole? Vai eikä ruoka maistu aamulla? Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miten aamiaisen väliin jättäminen vaikuttaa loppupäivän ruokailuihin? Kolme hyvää syytä panostaa aamiaiseen Aamupalalla siirrät elimistön yön paastotilasta ns. normaalitilaan Hyvällä … Continued

Istuminen tappaa – voisitko istumisen sijaan välillä…

posted in: ryhti | 0

… seistä pöytäsi ääressä. … asettua slaavikyykkyyn. … hoitaa puhelun kävelemällä.   Miksi pitäisi välillä seistä?   Jos istut päivittäin kuusikin tuntia se vaikuttaa kehoosi monella eri tavalla. Jatkuva istuminen saa aikaan, että ryhtisi painuu kasaan, olkapääsi kääntyvät eteen päin, … Continued

Löytyykö lautaseltasi vihreitä vihanneksia?

posted in: ravinto | 0

Voi ei, saatat ajatella. Taas yksi artikkeli, jossa käsketään syömään vihanneksia. Monet meistä kaipaavat uutta tietoa ravitsemuksesta, mutta valitettavasti tietyt perusteet eivät muutu. Yritäpä koota terveellinen ruokavalio ilman vihanneksia. Silti moni meistä yrittää tätä arjessaan jatkuvasti. Kenties kiinnostuisit enemmän, jos … Continued